MyBB 1.6 Nesil Teması
MyBB 1.6 Nesil Tema
Tema Kurulumu:
1)-Ekten indirdiğiniz rar dosyasını bir yere çıkartın.
2)-Rar dosyasından çıkan nesil Dosyasını images'e atın.
3)-Admin panelinden Temalar&Şablonlar kısmından xml dosyasını import edin.
1)-İmport ettikten sonra Temalar&Şablonlar kısmından temayı aktif ediniz.

Etiketler: MyBB

0 Yorum:
Yorum Gönder
Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]
<< Ana Sayfa